FSIE 40 años

secundario lexis educat

 

PUBLICADO NO BOE O CÓDIGO ÉTICO DE ANECA

Boletin Codigo etico ANECA
O consello Reitor de ANECA, Agencia Nacional de Evaluación da Calidad y Acreditación, aprobou o seu Código Ético o pasado 27 de maio. Este organismo autónomo é o encargado de avaliar, certificar e acreditar o sistema universitario co fin da súa mellora continua e adaptación ao Espazo Europeo de Educación Superior.

O seu novo código ético recolle, ademais dos seus valores e normas de conduta a seguir polo seu persoal, os compromisos respecto de grupos de interese, entendéndose por tales as persoas, colectivos e institucións que se relacionan con ANECA, en particular: universidades, persoal docente, persoal investigador, persoal de administración e servizos, alumnado e sociedade en xeral.

A MINISTRA DE EDUCACIÓN PRESENTA O ANTEPROXECTO DE LEY DE FP NO CONSELLO DE MINISTROS

Ley FP
A Ministra de Educación e Formación Profesional, Isabel Celaá, presentou ao Consello de Ministros o borrador do anteproxecto da futura Ley Orgánica de Ordenación e Integración de la Formación Profesional. O texto consolida un sistema único de FP que integra a FP do sistema educativo e a FP para o Emprego nun só modelo flexible dirixido tanto a estudantes como a traballadores, empregados ou desempregados.

A futura norma establece así unha oferta ordenada en itinerarios formativos que permiten a progresión a través de cinco graos ascendentes:

A LOMLOE ENTRA EN VIGOR TRAS A SÚA PUBLICACIÓN NO BOE

StopLeyCelaa

O mércores 30 de decembro de 2020 foi publicada no Boletín Oficial do Estado a Ley Orgánica 3/2020, de 29 de diciembre, por la que se modifica la Ley Orgánica 2/2006, de 3 de mayo, de Educación (LOMLOE). Tras meses de polémica e a pesar da mobilización cidadá na súa contra, o proceso exprés de tramitación da lei culminou ás portas do novo ano coa súa entrada en vigor definitiva.

Como viñemos denunciando, a denominada Ley Celaá non tivo en ningún momento a intención de abordar os problemas reais da educación española sendo os seus únicos obxectivos principalmente partidistas e ideolóxicos. Unha lei nada sen consenso nin diálogo, en cuxa elaboración se vetou a participación da comunidade educativa e a sociedade civil e tramitada no medio dunha pandemia mundial sen precedentes.

FSIE DENUNCIA QUE O MINISTERIO DE EDUCACIÓN PON EN SITUACIÓN DE INSEGURIDADE XURÍDICA A TODO O PROFESORADO

Legalidad bajaO Sindicato defende que ante a situación excepcional que vivimos hai que adaptar o sistema educativo e para iso hai que modificar a lei.

O Ministerio de Educación y Formación Profesional mediante unha simple Orde aproba unha serie de directrices sobre a promoción de cursos e titulación de etapas que contradin o establecido na vixente Ley Orgánica de Educación.

FSIE comparte que sexa o profesorado en función da súa autonomía e profesionalidade o que poida adaptar a avaliación e decisión sobre o alumnado ás circunstancias actuais, pero debe poder facelo cumprindo a legalidade vixente e esta non se modificou.

NIN É O MOMENTO NIN SON AS FORMAS

Captura de pantalla 2020 04 27 a las 11.09.45A Plataforma de Concertados alerta de que a presa do Goberno por aprobar a LOMLOE é signo de déficit democrático.

Nun momento no que a pandemia do COVID-19 está a arrasar ao noso país, as organizacións do ensino concertado consideran que é necesario priorizar a vida e a saúde da nosa sociedade. Precisamente por iso, non é comprensible que o Ministerio de Educación trate de aproveitar unha situación como esta para acelerar a tramitación da LOMLOE, substraendo á comunidade educativa o san e democrático debate que debe preceder á aprobación de toda lei, especialmente nun asunto tan importante como o educativo.

FSIE REMITIU PROPOSTAS DE EMENDAS A TODOS OS GRUPOS PARLAMENTARIOS ANTE O PROXECTO DA LOMLOE

Boletin Enmiendas LOMLOEO Goberno segue adiante co trámite parlamentario do Proxecto da LOMLOE nunhas circunstancias que impiden o debate e participación da sociedade civil.

FSIE remitiu a todos os grupos parlamentarios propostas de emendas para que poidan presentalas e defendelas no trámite parlamentario.

Entre elas atópanse esixencias longamente reivindicadas por FSIE como a equiparación salarial total co ensino público, a homoxeneización da carga lectiva en todos os centros sostidos con fondos públicos ou a aplicación do pago delegado ao Persoal de Administración e Servizos (PAS) entre outras.

 Banner Decalogo2

Temos 79 anónimos e ningún membro en liña